lördag 20 april 2013

Accepterad av flocken

Trolle börjar bli mer och mer accepterad i flocken
åh de känns bra :-)
Har inte uppdaterat bloggen pga förkylning och ond hals, Jag har däckat på soffan efter att jag varit i stallet, men igår i alla fall så var barnen med i stallet och alla ville prova sitta på Trolle och han stod så lugnt och snällt medans barnen kravlade sig upp över ryggen.. :-) Han kommer verkligen bli en tålig liten häst :-D
Min Jonathan har kommit på en ny ridstil man kan ju använda hästen som säng och ligga raklång på hästen, knäppis men Trolle han stod så snällt och tåligt älskade lilla häst :-)
Idag tänkte jag att vi skulle gå ut på en promenad i de fina vädret så jag återkommer nog med fler bilder senare :-)
 
Jonathan ligger raklång på Trolle

Adam provsitter Trolle

Anny provsitter Trolle

Jonathan kramas med Trolle

Lerig hage och hästar som väntar på att få mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar